PRESENTACIÓ

Benvinguts a TOTS ELS MONSTRES DINS L’ARMARI, el meu espai personal de bitàcola virtual, on podreu trobar una colla de dibuixos i textos meus. M’agradaria penjar actualitzacions més sovint, però no sempre puc dedicar prou temps a afegir nous articles a la pàgina.

No us estigueu de deixar testimoni de les vostres passes i comenteu allò que us sembli, així potser podré tornar-vos la visita. Feliç navegació!

Joan-Albert Ros

Un petit homenatge a la (prou casposa) 'Tribu dels Brady'

JAN ESPURNA CAÏM CAFARNAÜM, SKATETROOPER

MARINA BANYOT SEGAT MAG RÒNDALF

Anuncis

Una resposta to “PRESENTACIÓ”

  1. Bé ,pots estar content, … d’els teus gargots com tu dius, encantada visc a Girona, i t’haig de dir que no saps el que m’ha costat trovar algú que escrigui el catala en el spaces, pero molt,…i es una vergonya, i també veig qu’ets un artista, ai es que sensa aquesta imaginaciò que fariem,….no serìa el mateix, a mi tambè m’agrada el dibuix de tote mena, ja ho veuras, passejat per el meu spaces, bè,… si vols,… catala-parlant,….uf ja era hora , per fì una persona que no s’amaga de parlar amb la seva llengua, i en el spaces, encare no m’ho crec, hem de fer pinya amb aquest tema, no potser, ¿estas decord?, …….

Deixa un comentari

