PETIT COL·LEGA

Espolsant-me les puces…

Fa molt de temps que no tinc temps d’incloure cap nova entrada a la bitàcola, ni tampoc de finalitzar les incompletes. Per fer passar l’estona us deixo aquí l’enllaç a una divertida animació en flash d’un quisso que sembla de goma, a càrrec de tokyoplastic.com i Nick Faber. Segur que la trobareu divertida, es tracta d’una invitació electrònica –e-vite, en diuen- a una festa per a Dreamworks Studios. No deixeu de fer un cop d’ull a d’altres treballs de la seva molt premiada web, com Opera Dude, perquè valen molt la pena.

Joan-Albert Ros

Anuncis

3 Respostes to “PETIT COL·LEGA”

  1. Marcelino Says:

    Muchas gracias por enlazar a mi espacio.
    Pero el enlace no es correcto, la dirección es http://spaces.msn.com/mmadrigal.
    ¿Lo podrias corregir?.
    Me encanta el grafismo de la página. Haces honor a tu profesión.
    Y un consejo. Pon menos entradas vísibles en el blog, la carga del space será más rapida.¿ Para cuando unas imágenes de Oblivion o Tomb raider Legend?. ;D
    Un saludo y muchas gracias.

  2. Víctor Says:

    Ei hola! acabo de trobar-me amb el teu blog i m’ha sorprès la manera de fer, tan sols li he fet un cop d’ull i sembla interessant, però si em permets un comentari,( per millorar una mica la presentació), a l’apartat de música, el text dels grups de música i de cantant es fusiona amb el fons, el dos tenen tonalitats grogenques i això provoca dificultats en la lectura, i per cert fes-me un favor… posa els Dire Straits amb la canço "Sultan of Swing" el pots trobar en molts CD’s peró et recomano un recopilatori força bo, gravat en directe a finals dels 80 titulat "Alchemy", després alguna cosa de Sopa de cabra?? potser no son del teu agrat, pero "Boig per tú" es gairebé un himne.
    Per cert, dius que ets il·lustrador? Treballes en aquest món? I si no de que treballes? T’ho dic perquè jo soc dissenyadora, acabo de començar, però abans de tot avia estat en un restaurant servin plats combinats, em va costar força trobar alguna cosa relacionada amb això, i a tú et va costar molt de temps?
    Bé, pararé d’escriure, tan sols em queda dir-te que felicitats per el blog, i espero "actualitzacions" je, je, je.
    Fins aviat…
    Anna

  3. Gràcies pels teus comentaris, estudiaré els suggeriments. Tant Sopa de Cabra com els Dire Straits m’agraden, d’aquests darrers, potser és Sultans of Swing la peça que triaria de tota la seva discografia per a representar-los, encara que sigui del primer disc. No m’havia fixat massa en el poc contrast entre fons i text a l’apartat de música… Crec que és cosa dels darrers canvis que msn ha dut a terme en els seus espais (i en van una pila). Hi faré un cop d’ull, vejam si puc arreglar-ho sense haver de retocar el tema. Celebro que t’agradi el blog, i espero que hi tornis de tant en tant. I si ets dissenyadora ja saps el pa que s’hi dóna a l’hora de sobreviure guanyant-te les garrofes amb la teva feina. Diguem que faig el que puc, i que espero poder dir un dia que em guanyo la vida amb el que m’agrada, perquè, de moment, les feines que vaig aconseguint són més aviat esporàdiques. Espero tenir més sort en un futur, i et desitjo el mateix a tu.

Deixa un comentari

