PERDONEU LA IMMODÈSTIA

PERDONEU LA IMMODÈSTIA

Remenant el bloc, després de molt de temps de no fer-ne cap cas, he trobat que hi ha hagut un visitant recent que hi ha arribat via Google (cosa que passa sovint, i que em fa certa gràcia, perquè a vegades la relació entre el mot o la frase introduïts al motor de cerca i el meu espai arriba a ser bastant agafada pels pèls), amb una consulta prou curiosa, i amb un primer resultat encara més pintoresc, diria jo. D’entre les paraules més freqüents direccionades a aquest lloc hi ha les relatives a la telenovel·la de més èxit de TVC, als grups i intèrprets musicals dels que he escrit, o a algunes de les pel·lícules i dels còmics ressenyats. En aquest cas, però, a algú sense res millor a fer se li ha acudit d’introduir “blocs guapos de msn spaces” com a cerca.

blocs

No només m’ha fet riure el que ha escrit aquest internauta anònim, sinó el fet que Google consideri el meu un bloc “guapo”. No cal dir que sóc conscient que les màquines són estúpides -a falta d’un millor qualificatiu- i per això se m’ha acudit de tafanejar una mica per saber quin és “el bloc més guapo de msn spaces”. No m’ha sorprès que el cercador em fes el salt… Però confesso que m’ha frustrat una mica constatar que “el més guapo” no era pas el meu. Ja és trist que persones fal·libles com jo siguem tan cagadubtes, però penso que cal exigir que aquest coi de cercador s’aclareixi, perquè no pot ser que el primer resultat pel que fa a “blocs guapos” sigui el meu, però que, en canvi “el bloc més guapo” en sigui un altre que figura segon de la llista en la primera cerca.

Estaria indignadíssim, sinó m’hagués fet tan cofoi que cercant allò dels “blogs guapos” i clicant segur que tinc sort aparegués el meu web a la pantalla!

Joan-Albert Ros

Anuncis

Deixa un comentari

